• Dropshipping


Już nie musisz płacić za towar zanim go nie sprzedasz!

Dropshipping to model logistyczny, w którym właściciel sklepu internetowego przyjmuje zamówienia od swoich klientów,
a dystrybutor, z którym współpracuje, jest odpowiedzialny za magazynowanie towaru oraz wysyłkę do wskazanego klienta.
Obowiązkiem właściciela sklepu jest pilnowanie przepływu danych między swoją firmą a hurtownią.
Końcowy klient po otrzymaniu towaru jako nadawcę będzie widział właściciela sklepu internetowego.

Zapraszamy do współpracy dystrybutorów.

Oferujemy solidne warunki handlowe i motywujący system współpracy.

Jeśli potrzebujesz informacji - napisz na info@giftklub.pl 

Strona GIFTKLUB.PL prowadzi sprzedaż dla dystrybutorów w kanale DROPSHIPPING w imieniu dwóch hurtowni artykułów przemysłowych i reklamowych:  Macma Polska i Easy Gifts.

 

 

 

  1. Jak wygląda rejestracja dla Państwa oferty? W jaki sposób mogę otrzymać swoje dane do logowania? Czy przyznają państwo rabaty?

 

Każdy nasz nowy klient powinien zarejestrować swoje konto klienta dropshipingowego  na stronie firmy Giftklub.pl https://giftklub.pl/register/

Po weryfikacji aktywujemy państwa konto i prześlemy instrukcje dotyczące współpracy i przyznanego rabatu dystrybutorskiego.

 

 

  1. Czy współpraca z Państwem na zasadzie dropshippingu coś kosztuje?

 

Współpraca i integracja z nami jest bezpłatna. Oczywiście muszą mieć państwo platformę do integracji, część z nich jest płatna, część nie. Natomiast poza opłatami za transport, konfekcję czy produkt – nie ponoszą Państwo żadnych kosztów.

 

 

 

  1. W jakiej formie można kontaktować się z hurtownią?

 

Najlepszą formą kontaktu jest mail info@giftklub.pl

W sprawach pilnych kontakt telefoniczny 880 349 176

 

 

  1. Jak wygląda proces integracji? Czy wysyłacie Państwo pliki XML?

 

Giftklub jest zintegrowany z platformami Sky-Shop i RedCart. Po zarejestrowaniu wysyłamy Państwu plik XML do integracji.

 

 

  1. Czy wszystkie produkty mają kody EAN?

 

Staramy się, by wszystkie nasze produkty miały kody EAN. W przypadku ich braku – uzupełniamy je na bieżąco. Obecnie pracujemy nad tym, by wszystkie nasze artykuły posiadały kod EAN

 

 

  1. Czy państwa strona obsługuje szybkie płatności?

 

Tak, strona Giftklubu posiada bramkę do szybkich płatności.

 

 

  1. Jaki jest czas realizacji wysyłki?

 

Posiadamy stany magazynowe polskie i europejskie. Staramy się stale uzupełniać nasz stan polski w artykuły, które oferujemy na platformie. W przypadku zamówień ze stanu polskiego wysyłka to 24h, ze stanów europejskich zwykle zajmuje to 2-3 dni.

 

 

  1. Czy obsługujecie wysyłki na etykietach własnych klienta?

 

Tak, obsługujemy. Wysyłka na etykiecie klienta to koszt 2,69 netto za konfekcję i pakowanie towaru.

 

 

  1. Z jakich firm kurierskich państwo korzystają? Czy są inne formy dostawy jak np. paczkomaty?

 

Obecnie korzystamy z kurierów UPS i DPD. Wkrótce będziemy zintegrowani z Inpostem.

 

 

10.Czy realizują Państwo wysyłki zagraniczne?

 

Nie, na dzień dzisiejszy nie realizujemy przesyłek zagranicznych. Chyba, że na etykiecie klienta.

 

 

  1. Czy obsługujecie Państwo Allegro Smart?

 

Na dzień dzisiejszy nie obsługujemy Allegro Smart.

 

 

  1. Czy obsługujecie wysyłki za pobraniem?

 

Nie  obsługujemy wysyłek pobraniowych.

 

 

  1. Jaki jest koszt dostawy w modelu dropshipping?

 

Koszt dostawy to 14,50 netto za wysyłkę kurierską Oczywiście jest możliwość wysyłki na własnej etykiecie za opłatą 2,69 netto.

 

 

  1. Czy wystawiacie Państwo zbiorcze faktury VAT?

 

Nie, wystawiamy zlecenie wysyłki i fakturę VAT osobno do każdego zamówienia.

 

 

  1. Czy można korzystać z Państwa zdjęć i opisów?

 

Tak, można korzystać z naszych zdjęć i opisów na swoich stronach, platformach sprzedażowych i Social Mediach.

 

 

  1. Czy przyjmujecie zwroty oraz reklamacje?

 

Akceptujemy zwroty pełnowartościowych towarów bez śladów użytkowania w terminie do 7 dni od daty wysyłki. W innym przypadku towar pozostaje własnością partnera dropshipingowego.

Reklamacje dopuszczamy w następujących przypadkach:

a) Niekompletny towar
Jeśli wysłany towar był niekompletny, to w pierwszej kolejności staramy się go skompletować, uzupełniając brakujące elementy.

b) Wada fabryczna
Jeśli towar posiada wadę fabryczną wymieniamy lub zwracamy wpłatę. Wady należy dokumentować zdjęciami zniszczeń.

Nie odpowiadamy za uszkodzenia w transporcie. W tym wypadku należy zwracać się o rekompensatę do firmy przewozowej