Strona GIFTKLUB.PL prowadzi sprzedaż dla dystrybutorów w kanale DROPSHIPPING w imieniu dwóch hurtowni artykułów przemysłowych i reklamowych: Macma Polska i Easy Gifts.
- Jak wygląda rejestracja dla Państwa oferty? W jaki sposób mogę otrzymać swoje dane do logowania? Czy przyznają państwo rabaty?
Każdy nasz nowy klient powinien zarejestrować swoje konto klienta dropshipingowego na stronie firmy Giftklub.pl https://giftklub.pl/register/
Po weryfikacji aktywujemy państwa konto i prześlemy instrukcje dotyczące współpracy i przyznanego rabatu dystrybutorskiego.
- Czy współpraca z Państwem na zasadzie dropshippingu coś kosztuje?
Współpraca i integracja z nami jest bezpłatna. Oczywiście muszą mieć państwo platformę do integracji, część z nich jest płatna, część nie. Natomiast poza opłatami za transport, konfekcję czy produkt – nie ponoszą Państwo żadnych kosztów.
- W jakiej formie można kontaktować się z hurtownią?
Najlepszą formą kontaktu jest mail info@giftklub.pl
W sprawach pilnych kontakt telefoniczny 880 349 176
- Jak wygląda proces integracji? Czy wysyłacie Państwo pliki XML?
Giftklub jest zintegrowany z platformami Sky-Shop i RedCart. Po zarejestrowaniu wysyłamy Państwu plik XML do integracji.
- Czy wszystkie produkty mają kody EAN?
Staramy się, by wszystkie nasze produkty miały kody EAN. W przypadku ich braku – uzupełniamy je na bieżąco. Obecnie pracujemy nad tym, by wszystkie nasze artykuły posiadały kod EAN
- Czy państwa strona obsługuje szybkie płatności?
Tak, strona Giftklubu posiada bramkę do szybkich płatności.
- Jaki jest czas realizacji wysyłki?
Posiadamy stany magazynowe polskie i europejskie. Staramy się stale uzupełniać nasz stan polski w artykuły, które oferujemy na platformie. W przypadku zamówień ze stanu polskiego wysyłka to 24h, ze stanów europejskich zwykle zajmuje to 2-3 dni.
- Czy obsługujecie wysyłki na etykietach własnych klienta?
Tak, obsługujemy. Wysyłka na etykiecie klienta to koszt 2,69 netto za konfekcję i pakowanie towaru.
- Z jakich firm kurierskich państwo korzystają? Czy są inne formy dostawy jak np. paczkomaty?
Obecnie korzystamy z kurierów UPS i DPD. Wkrótce będziemy zintegrowani z Inpostem.
10.Czy realizują Państwo wysyłki zagraniczne?
Nie, na dzień dzisiejszy nie realizujemy przesyłek zagranicznych. Chyba, że na etykiecie klienta.
- Czy obsługujecie Państwo Allegro Smart?
Na dzień dzisiejszy nie obsługujemy Allegro Smart.
- Czy obsługujecie wysyłki za pobraniem?
Nie obsługujemy wysyłek pobraniowych.
- Jaki jest koszt dostawy w modelu dropshipping?
Koszt dostawy to 14,50 netto za wysyłkę kurierską Oczywiście jest możliwość wysyłki na własnej etykiecie za opłatą 2,69 netto.
- Czy wystawiacie Państwo zbiorcze faktury VAT?
Nie, wystawiamy zlecenie wysyłki i fakturę VAT osobno do każdego zamówienia.
- Czy można korzystać z Państwa zdjęć i opisów?
Tak, można korzystać z naszych zdjęć i opisów na swoich stronach, platformach sprzedażowych i Social Mediach.
- Czy przyjmujecie zwroty oraz reklamacje?
Akceptujemy zwroty pełnowartościowych towarów bez śladów użytkowania w terminie do 7 dni od daty wysyłki. W innym przypadku towar pozostaje własnością partnera dropshipingowego.
Reklamacje dopuszczamy w następujących przypadkach:
a) Niekompletny towar
Jeśli wysłany towar był niekompletny, to w pierwszej kolejności staramy się go skompletować, uzupełniając brakujące elementy.
b) Wada fabryczna
Jeśli towar posiada wadę fabryczną wymieniamy lub zwracamy wpłatę. Wady należy dokumentować zdjęciami zniszczeń.
Nie odpowiadamy za uszkodzenia w transporcie. W tym wypadku należy zwracać się o rekompensatę do firmy przewozowej